Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z kodem z powodu błędu we wprowadzonym adresie e-mail skontaktuj się bezpośrednio ze Sprzedawcą.

W tym celu:

  • w przypadku zakupu na Allegro: rozpocznij spór do transakcji bądź skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta Allegro,
  • w przypadku zakupu na eBay: rozpocznij spór do transakcji na eBay bądź PayPal tytułem niewywiązania się z transakcji przez Sprzedawcę,
  • w przypadku zakupu w sklepie internetowym: złóż reklamację u pośrednika u którego dokonano wpłaty, np. DotPay lub PayPal, tytułem niewywiązania się z transakcji przez Sprzedawcę.

Jeśli nie udało Ci się porozumieć ze Sprzedawcą skontaktuj się z nami przekazując informację o dniu i godzinie realizacji zamówieniu oraz adresu e-mail na który dokonano zamówienia. Po weryfikacji zgłoszenia przekażemy Ci dane kontaktowe Sprzedawcy.