Możesz ograniczyć ilość wysyłanych produktów do każdej transakcji.
W celu uaktywnienia limitów przejdź do ustawień wybranego monitoringu, a następnie z prawej strony wybierz opcję Ustawienia wysyłki. Następnie w sekcji Ograniczenie ilości wysyłanych kodów wybierz:
- maksymalną ilość kodów jaka możesz być wysłana do każdej transakcji z tego monitoringu,
- typ ograniczenia:
a) ogranicz ilość wysłanych kodów w jednej transakcji do Klienta - ograniczenie będzie naliczać się od nowa przy każdej transakcji i nie będą brane pod uwagę poprzednie zakupy tego samego Klienta;
b) ogranicz ilość wysłanych kodów w obrębie całej aukcji do jednego Klienta - ograniczenie będzie dotyczyć całej aukcji lub produktu, poprzednie zakupy tego samego Klienta będą zliczane, a jeśli suma opłaconych zakupów przekroczy dopuszczalną ilość to żaden kod w nowych transakcjach nie zostanie wysłany do Klienta; - c) ogranicz ilość wysłanych kodów w obrębie całego konta Automater do jednego Klienta - ograniczenie będzie dotyczyć wszystkich aukcji i produktów na Twoim koncie w Automater, poprzednie zakupy tego samego Klienta będą zliczane, a jeśli suma opłaconych zakupów przekroczy dopuszczalną ilość to żaden kod w nowych transakcjach nie zostanie wysłany do Klienta.
Przykład: jeśli ograniczysz liczbę wysyłanych kodów do np. 3 to każdy Klient, który zakupi powyżej 3 kodów otrzyma ich maksymalnie 3. Ograniczenie wysyłki dla transakcji objętych limitem można usunąć w rejestrze transakcji.
Limity ilości wysyłanych kodów działają tylko do transakcji, które zostały utworzone, gdy to ustawienie było aktywne. Ta opcja nie działa wstecz.