Sugerowane artykuły
  1. Strona główna
  2. Obsługa aukcji Allegro
  3. Automatyczne formularze zwrotów prowizji

Automatyczne formularze zwrotów prowizji

Jeśli Twój Klient nie opłaci zamówienia w zdefiniowanym czasie to system może automatycznie wysłać wniosek o zwrot prowizji. Wszystkie wnioski są wysyłane z parametrem powód: Kupujący nie zapłacił.

W celu uaktywnienia tej opcji zaloguj się do systemu i przejdź do zakładki Produkty / Allegro / ustawienia. W sekcji automatyczne zwroty prowizji zdefiniuj ustawienia i zapisz zmiany klikając w przycisk Zapisz ustawienia.

Dziękujemy za wystawienie oceny!
Czy ten artykuł jest pomocny?
Jak dotąd 0 z 0 użytkowników uznaje ten artykuł za pomocny
Nie możesz znaleźć tego, co cię interesuje? Skontaktuj się
Jak możemy pomóc?
Prześlij swoje pytanie poniżej, a my postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć.
Anuluj
translation missing: pl.kb.default.contact_form_error
×
Dziękujemy za wiadomość!
Dziękujemy za wiadomość!
×