Czego szukasz?

Uzyskaj pomoc od naszego zespołu...
Sugerowane artykuły
  1. Strona główna
  2. Obsługa aukcji allegro
  3. Automatyczne formularze zwrotów prowizji

Automatyczne formularze zwrotów prowizji

Zaktualizowany dnia sierpień 12, 2019

Jeśli Twój Klient nie opłaci zamówienia w zdefiniowanym czasie to system może automatycznie wysłać wniosek o zwrot prowizji. Wszystkie wnioski są wysyłane z parametrem powód: Kupujący nie zapłacił.

W celu uaktywnienia tej opcji zaloguj się do systemu i przejdź do zakładki Produkty / Allegro / ustawienia. W sekcji automatyczne zwroty prowizji zdefiniuj ustawienia i zapisz zmiany klikając w przycisk Zapisz ustawienia.

Dziękujemy za wystawienie oceny!
Czy ten artykuł jest pomocny?
Jak dotąd 0 z 0 użytkowników uznaje ten artykuł za pomocny
Nie możesz znaleźć tego, co cię interesuje? Skontaktuj się