Sugerowane artykuły
  1. Strona główna
  2. Obsługa aukcji Allegro
  3. Automatyczne formularze zwrotów prowizji

Automatyczne formularze zwrotów prowizji

Jeśli Twój Klient nie opłaci zamówienia w zdefiniowanym czasie to system może automatycznie wysłać wniosek o zwrot prowizji. Wszystkie wnioski są wysyłane z parametrem powód: Kupujący nie zapłacił.

W celu uaktywnienia tej opcji zaloguj się do systemu i przejdź do zakładki Produkty / Allegro / ustawienia. W sekcji automatyczne zwroty prowizji zdefiniuj ustawienia i zapisz zmiany klikając w przycisk Zapisz ustawienia.

Dziękujemy za wystawienie oceny!
Czy ten artykuł jest pomocny?
Jak dotąd 0 z 0 użytkowników uznaje ten artykuł za pomocny
Nie możesz znaleźć tego, co cię interesuje? Skontaktuj się
How can we help?
Send your question below and we'll get back to you as soon as possible.
Cancel
An error occurred and your email was not sent. Please try again
×
Thanks for your message!
We really appreciate your feedback and will get back to you as soon as possible.
×